wtorek, 14 czerwca 2011

shaffashoes

Dziś chyba nadrobię postami za całe 3 miesiące funkcjonowania bloga,ale nie moge się oprzec :)
Otóż natknęłam się dzisiaj na sklep http://www.schaffashoes.pl/ oczywiście słyszałam i czytałam o nim już wcześniej,ale coż ani czasu ani potrzeby żeby na nią wejsc what can i say..
Dziś jednak postanowiłam to zrobic,otoz wyjezdzam do Szkocji i chce się osobiscie przekonac,czy faktycznie tam markowe rzeczy są naprawde tyle tańsze,wiec postanowiłam zrobic rekonesans przed podróżą. Coż zobaczymy, ale nie o tym chciałam pisac mianowicie, tylko o tym jak bardzo żałuję,że dopiero teraz zajrzałam na tą strone!
Zakochałam się "z buta" w wieeeelu parach:)
Moi faworyci to:





Planuje właśnie kupic takowe,dlatego mam prośbe jeżeli któraś z Was jest w posiadaniu którejś z par tych bucików o napisanie czy są wygodne i coz warte swojej ceny :)
pozdrawiam i z góry dziękuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz