poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Pierwszy krok..

..Od jakiegoś czasu myślałam o założeniu swojego bloga,
zachwycając się innymi blogerkami i zazdroszcząc im odwagi do umieszczania
swoich stylizacji w internecie,narażonych na tak wszechobecną krytykę postanowiłam spróbowac :)

A więc witam !


 Szczerze mówiąc nie mam jeszcze sprecyzowanego planu co do mojego blogu,
ale napewno na początek wkleje kilka zdjęc swojej sylwetki w różnych stylizacjach
 z różnych pór roku i proszę Was oczywiście o konstruktywne opinie:)

Napewno zamieszczac tu również będę wszystko co mnie inspiruje,
co mi się podoba,co bym chciała miec i wiele innych rzeczy..
ale to z czasem
A więc pozdrawiam,zapraszam i załączam kilka zdjec ; )





3 komentarze:

  1. Ja nadal szukam prostych, dobrze skrojonych jeansowych szortów:)ciągle sieciówki psują zwykle spodenki jakimiś naszywkami, świecidełkami,kolorowymi nićmi. Twoje są idealne, skracałaś je z długich jeansów?

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt..ja też się za moimi nachodziłam, aż wkońcu w C&A znalazłam te klasyczne,zwykłe,podwijane -nic z nimi nie musiałam robic i o ile dobrze pamiętam kosztowały 39zł :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ładną masz twarz :)
    tu są te buty : http://allegro.pl/styl20101-jazzowki-botki-black-38-i1588220165.html

    a tu jest ten użytkownik : http://allegro.pl/my_page.php?uid=17245514&p=1&p=0

    wysyłam Ci go,bo nie wiem jaki masz rozmiar a tamte są 38 :) jak nie ten to musisz poszukać :)

    OdpowiedzUsuń