niedziela, 3 lipca 2011

Cytaty

Dziś zostawiam Was z moimi ulubionymi cytatami:

'Człowiek kocha albo nie kocha, i żadna siła na świecie nie ma na to wpływu. Możemy udawać, że nie kochamy. Możemy przywyknąć do drugiej osoby. Możemy przeżyć całe życie w przyjaźni i wzajemnym zrozumieniu, założyć rodzinę, kochać się każdej nocy i każdej nocy mieć orgazm, a mimo to czuć wokół żałosną pustkę, wiedzieć, że czegoś ważnego brakuje'

'Nikt nie potrafi kłamać, nikt nie potrafi niczego ukryć, jeśli patrzy komuś prosto w oczy. A każda kobieta posiadająca choć odrobinę wrażliwości potrafi czytać z oczu zakochanego mężczyzny. Nawet jeśli przejawy tej miłości bywają czasem absurdalne'

'Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości'

'czym różni się kobieta od mężczyzny? kiedy facet kocha kobietę, z którą nie może być, zalicza każdą inną by o niej zapomnieć. kobieta zaś odstrasza każdego innego mężczyznę gdy ten jedyny jest nieosiągalny.'

"You can tell Jesus that the bitch is back."

"stracił właśnie coś, o czego istnieniu nikt nie miał pojęcia – swoje serce."

"haven't You heard yet? I'm the crazy bitch around here"

"Mężczyzna ma w swej naturze dziką potrzebę zdobywania."

lubie na ciebie patrzec, i przypominac sobie jak smakujesz

'tak bardzo lubie byc twoja!'

'żyje w pokoleniu przyzwyczajonym do klimatyzacji w samochodzie i szybkiego seksu.Lubię sok pomarańczowy z wódką i pijam kawę gdy jest mi źle.Nosze sukienki,maluje rzęsy i wmawiam całemu światu,że nie mam serca.Oczekuję od faceta szacunku i tego,że będzie mnie kochał.Generalnie jestem normalna,poza tym,że za Tobą tęsknię.'

'B: Nie miałam zamiaru się pojawić. Postanowiłam tego nie robić. Każda część mojego ciała chciała mnie spowolnić. Głos w mojej głowie krzyczał "nie rób tego!".
C: Ale?
B: Ale go nie posłuchałam. Posłuchałam serca, bo cię kocham.'

'Gdy mężczyzna spróbował już kawioru, zaskakuje mnie, że zadowala się sumem.'

2 komentarze:

  1. jakie romantyczne cytaty<3 jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. romantycznie;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń